Saturday, September 08, 2007

ZLOSTAVLJANJE PENZIONERA

Dimitrije će ponovo da zloupotrebi naš plemeniti blog za svoje lične i sebične potrebe:

Moram ovog puta da zloupotrebim ovaj blog za jedno sebično lično saopštenje. Juče me je kontaktirala novinarka Blica Milica Čule sa molbom da li bih odgovorio na neka pitanja za njen članak. Ja sam na ta pitanja odgovorio mejlom, ali ti moji odgovori su danas osvanuli u Blicu kao samostalan tekst potpisan mojim imenom i u formi nekakve kritičarske kolumne.

Pre svega, naravno, reč je o zloupotrebi moje ljubaznosti i spremnosti da izađem u susret pitanjima novinara i jedno bestidno izvitoperenje mojih reči, pošto da sam pisao tekst na tu temu, svakako ne bih imao fokus na te teme koje mi je ona zadala u svom pismu, što me čini pre svega intelektualno izdanim.

Ja nemam problem sa tim da se sa ukusom preformulišu odgovori u intervjuu, međutim, imam problem sa tim da se odgovori na odvojena pitanja preformulišu i falsifikuju kao autorski tekst, što je poniženje u profesionalnom smislu.

Zatim, sve to je učinjeno sa potpunim zanemarivanjem mojih profesionalnih interesa, i činjenice da se ja više ne bavim kritikom, a naričito ne televizijskom, pošto sam kao profesionalac angažovan na televiziji i smatram da bi kritičarski angažman bio konflikt interesa. Milica Čule i Blic su tu moju odluku izvrgli ruglu i doveli me u neprijatnu situaciju.

Konačno, kao što je poznato, kolumne se pišu po narudžbini i sa materijalnom naknadom, koju ja ne tražim, ali je ovom prilikom takođe nisam dobio, niti su moje reči na bilo koji način autorizovane.

Pokušaću da dobijem izvinjenje redakcije Blica na istom onom prostoru na kome se zloupotrebili moje odgovore, no pošto je to još uvek neizvesno, moraću da iskoristim i ovaj blog kako bih pokušao da u najkraćem roku izvadim fleke ove prevare.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

O tim prevarama treba pisati cesce, jer je u nasem novinarstvu, zbog nedostatka jasnih pravila, dopusteno gotovo sve. To se narocito odnosi na tabloide, mada ni ostali nisu cvechke. "Pres" mi je bukvalno ukrao AUTORSKI tekst koji sam o grupi Iron Maiden napisao za novinsku agenciju Beta, po principu "dopunim ga sa 20 odsto svojih gluposti i to je - moje". Sto bi "Presov" novinar, koji se na "svoj" tekst i potpisao, morao da obilazi desetine sajtova da bi napravio kvalitetan tekst kad moze da ga ukrade i usput se, kao, zamaskira ubacivanjem svojih par pasusa. Dimitrije, razvaljuj bagru bez milosti.

3:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Milica Cule je kreten

6:14 AM  
Blogger Marina said...

Mislim da je jedini kreten u ovom slucaju Dimitrije Vojnov. Iz dva razloga,
1. Zato sto se "sveti" na ovakav veoma poltronski nacin i time u stvari pokazuje koliko je slab i nemocan. Bez uvrede, ali ovo je veoma, veoma jadan nacin da se privuce paznja na sebe.
2. Zato sto se ispalio.
Pozdrav od Marine mengelice

2:40 PM  
Anonymous Bozidar said...

@Marina

A vi Marina, ne treba da branite Milicu, koja je kreten, samo zato sto se drugarice. Milica novinar? hihihihi....

4:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

ma daj ne seri maleni

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pa cekajte, zar iznad novinara nije urednik? Evo, ja radim dugo u dnevnoj stampi i znam da ovakvu stvar ne sme i ne moze novinar da uradi. Na zalost, ali mi smo cesto zrtveni jaganci uredjivacke politke i na novinarima se uvek sve slomi. Meni se dogodilo da odem na intrevju sa jednom uglednom osobom, a da mi urednik posle izbaci sva moguca okej pitanja i da mi od jednog odgovora napravi pricu, izvrne tog coveka ruglu i mene potpise. I o tome treba pisati cesce...

2:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

To nije uradila Milica Cule, nego Predrag MIhailovic, nekadasnji urednik u Blicu, a sada desna ruka glavnog i odgovornog u istom tom Ringieru. To pouzdano tvrdim, radio sam bas tada u Blicu nedelje, u zgradi Inexa i bio svedok cele te price. A i veoma je ruzno ovako javno okaciti necije ime i prezime i mozda ugroziti posao nekome, a da pre toga niste ni proverili o cemu se radi. Sve najbolje.

2:08 AM  

Post a Comment

<< Home