Wednesday, June 21, 2006

A3-SET REPORT II

Drugi set Dimitrijevih utisaka sa snimanja filma MI NISMO ANĐELI 3,

Danas je bilo još zanimljivije snimanje nego prethodnog dana.

Prvo, set je bio jako zanimljiv, drugo imao sam priliku da malo više prisustvujem kreativnom procesu, gledam monitor i autore kako daju indikacije. Konačno, svojom današnjom glumom sam i zadovoljniji nego prošlim nastupom.
Set je zanimljiv zato što smo snimali u studiju Avala Filma na autentičnoj scenografiji GRAND SHOWa koja zaista izgleda monumentalno i čini mi se da možda u samim emisijama i nije dovoljno iskorišćena. Prostor Avalinog studija je zaista ogroman i scena je jako velika. To se u samim emisijama baš i ne vidi. Ipak, ubeđen sam da će ovaj objekat biti maksimalno iskorišćen u A3.
Danas je snimana jedna od ključnih scena u filmu, kada turbo folk zvezda Dorijan doživi potpuni slom i napravi skandal u najgledanijoj emisiji. Ipak, tom ključnom dramskom delu scene nisam prisustvovao pošto sam učestvovao delu scene koja se snima od pozornice prema publici a drama se dešava na pozornici i snimaće se iz publike.
O klimatskim uslovima koji su danas vladali u Beogradu, dovoljno govori činjenica da je u studiju, pod reflektorima, bilo ugodnije nego napolju. Međutim, vrućina je definitivno namučila ekipu, naročito Višnju Karaulić, zaduženu za šminku koja je glumcima morala da koriguje šminku posle svakog dubla što je svakako mukotrpno, naročito u mom slučaju jer ja imam fobiju od dodirivanja po licu i otimao sam se svaki put kad bi mi Višnja prišla. Međutim, to otimanje smo već imali na snimanju SIROTIH MALIH HRČAKA Slobodana Šijana, pa se Višnja već navikla.
Danas mi je odgovornost bila ogromna pošto sam učestvovao u nekoliko kadrova sa jako komplikovanim pokretima kamere i stotinama statista. Međutim, bio sam opušteniji i mislim da sam postigao ono što se zahtevalo u kameo ulozi Vođe Statista. Glumci Mira Đurđević i Goran Jevtić kažu da sam ispao totalno cartoonish i nadam se da su u pravu. Njih dvoje wsu u ulozi huliganskog para Koksa i Klope zaista fenomenalni, super su dizajnirani i imaju odličan attitude i smatram da će biti veliki adut filma.
Pored Ljube i Milice čiji sam mezimac i koji puno brinu o meni danas mi je dosta pomagao i pomoćnik režije Nikola Ivanović koji mi je zajedno sa Ljubom pomagao da se uzverem uz tribine sa gledaocima na kojima sam radio deo svojih scena. Uopšte posao asistenta i pomoćnika reditelja je jako komplikovan i odgovoran zato što zaista cela ekipe gleda u tebe i očekuje odgovore i rešenja. Divim se ovim ljudima.
Direktori fotografije Dušan Joksimović i Vladan Janković su takođe izuzetni na snimanju, daju odlične indikacije i baš pomažu u samom kreativnom radu, brzo misle, smiruju ekipu i daju svima samopouzdanje.
Jedino me je sreća izneverila u vezi sa Gogom Sekulić. Ona se danas nije pojavila tako da nema autiograma za Zorana i Đorđa, moje drage prijatelje. Ali, OK, valjda će doći na zadnju klapu pa ćemo joj tu uzeti autogram.
Inače, ekipa je po velikim utiskom sa snimanja u kamenolomu u okolini Aranđelovca gde se pojavljuje Vlade Divac, a kaže da je svadba snimljena na Miljakovcu III bila totalno ludilo i da su na svadbi svirali Let 3 pod pseudonimom Tužni vetar. Zlatko rakonjac i ja smo, kao osvedočeni rokeri u ekipi proveli izvesno vreme diskutujući o Letu 3 i genezi njihovog pominjanja Srbije i Čačka. Zlatkova omiljena psema Leta 3 je inače Profesor Jakov, to whom it may concern. Petar kaže da svadba izgleda kao CIDADE DE DEUS. Kad smo pisali scenario, bio sam protiv da u rokenrol filmu imamo scenu svadbe, međutim istorija nas uči da su u srpskom filmu uvek bolje scene sa narodnjacima nego sa rokenrolom, a sa Petrovim edgy senzibilitetom, ta svadba može biti nešto posebno. Mislim, pazite, u toj sceni se slonče vrti na ražnju. To mora da je genijalno.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home